Kendinize bu durum beni nasıl hissettirdi diye sorun başka insanlara sizi belirli bir şekilde hissettirdiklerini söylemekten kaçının onlar sizi hissettirmezler kimse size bir şey hissettiremez çünkü içinizde sizden başka kimse duygusal bir tepki yaratamaz sen bana hissettirdin yerine ben hissettim ifadesine geçiş yapın kendi duygusal durumunuz için başkalarını suçlamanın ne kadar kolay olduğunun bilincine varın beni terk ettiğini hissettim aslında doğru bir ifade değildir çünkü karşınızdaki insana duygularınız üzerinde güç sahibi olma yetkisi verirsiniz oysa o yetki sadece sizdedir karşınızdaki insanı duygu ifadelerinizden çıkarın ve duygularınızı sadece kendinize ayırın sen bana hissettirdin yerine ben hissettim deyin ihanete uğradığımı hissettim ve şoke oldum gücün tekrar size dönmesini sağlar ve karşınızdaki insana sizin içinizde olup biteni aktarır.
Velhasıl bizde olmayan bir şey tetiklenemez.
Benim hep bir sözüm vardı "kalbim bende kaldı" derdim hani birşeyi bilirsiniz ama tanımlayamassınız sislidir yada dirençtir şimdi aydınlandı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sözlerin kalpten gelmesi önemlidir, eğer ifade ettiklerimiz de ciddi değilsek ne kadar iyi söylersek söyleyelim konuştuğumuz insanlar sözlerimizin ardında ki samimiyetsizliği hissederler gerçekler acı bile olsa nazik olmaya ve kapalı bir kalple konuşmaya çalışmak yerine kendinizi açık bir kalple gerçekleri söylemeye adamanız sizi güçlendirir.
Kalbimizi ve boğazımızı kapatmanın bir yolu yanlış bir şey yaptığımıza inanıyor olmamızdır, bu yüzden yine bilinçaltı inanclarımızı ortaya çıkarmak çok önemlidir.