Kitabın ismine Zehra demek yerine Suphi ve hıyarlıkları ismi daha çok yakışıyor Zehra'nın kıskanç olduğu söyleniyor halk arasında ama ben kıskançlık değil hırs ve intikam alma yapılana yapılanla karşılık verme isteği gördüm. Hatta bana kalırsa Sırrıcemal daha kıskançtı. Zehra sadece öc olamaya çalışıyordu desek yalan olmaz. Suphi'nin her şey için başkasını suçlamayıp hep başkalarını suçlaması, kendinde asla hata bulmaması canımı çok sıktı. Genel olarak güzeldi bazen metinden koptum uzun tasgir ve betimlemeler yüzünden ama döneme baktığımız zaman bu normal.