karaca: Hiç aşık oldun mu?
kuntadam: hayır
kuntadam: ama olmuş birini tanıyorum.
karaca: sordun mu ona nasıl birşeymiş?
kuntadam: sordum. Akıl işi değilmiş.
karaca: bana da öyle söylendi galiba aynı kişiye sormuşuz sence nasıl birşey olurdu? insan nasıl anlar ki aşık olduğunu?
kuntadam: bence insan yaşarken anlamaz, gittiğinde anlar.
karaca: ama o zaman çok geç olmaz mı ?
kuntadam: olur.
karaca: geç olur
kuntadam: Geç olur ve aşk olur.