Seko

Seko
@Userrrrr123
يَا بَاقِى أَنْتَ الْبَاقِى
Derviş'e sordular " İnsanı sevmek mi yorar, sevilmek mi? Derviş: Allah için değilse ikisi de yorar" dedi.
Reklam
Dert ettiğin her şey, Allah'a güvenince hafifler. Allah'a güven:)
Kimse sormadı belki bugün ne hissettiğini... Ama Allah biliyor. Gözyaşını da, iç çekişini de. Sessizliğinden bile haberdar olan bir Rabbin var.
Her şeyin bittiğini düşündüğün yerde, Allah yeniden başlatır. Sabret.
Duan kabul edilmeyecek diye korkma, Dua edemez hâle gelmekten kork.(Hasan-ı Basrî Kuddise Sirruh)
Reklam