Neşet ertaş’ın dediği gibi;
Sessizliğini duymayan birine sevdanı verme.
Gönlün incinir uykuların ziyan olur demişti.
Oysa fotoğraflarında bile gözlerinden okunuyordu yorgunluğun ve. Hüznün. Ve ben yanında olamıyordum. İnsanın sevdiğini o halde görüp. Sessiz kalması Buda başka acılardan bir tanesi...