Jupiter

Jupiter
@Uzaydc
Ne yeni bir sayfanın başrolü oldun nede başrolü olmak istediğin o kitabın içinde yer aldın. Uzun uza düşün arkadaşım sen o sayfanın içinde olmak mı istedin yoksa onun mu olmak istedin.
Reklam
Geç evlenmeye Üzülmüyorum abi Sadece gerçekten. Evlenmeyi istediğim kadını bulamadığıma üzülüyorum..
Deniz gibi sarın,kum gibi sevin Boğmadan,yakmadan.
Neşet ertaş’ın dediği gibi; Sessizliğini duymayan birine sevdanı verme. Gönlün incinir uykuların ziyan olur demişti. Oysa fotoğraflarında bile gözlerinden okunuyordu yorgunluğun ve. Hüznün. Ve ben yanında olamıyordum. İnsanın sevdiğini o halde görüp. Sessiz kalması Buda başka acılardan bir tanesi...
Sen gel de bir gör sana sakladığımı Ki ben bir kibrit çöpü yerine yakmadığınım. Farkındayım hiç arkana bakmadığının Biliyorum yine de beni içinde akladığını. Çünkü içindeyim çünkü senin için aktır! Kapkarayım çünkü beni senin aşkın yaktı! Çok bilgeye sordum ne çok kitaba baktım Seni seviyorum çünkü seni sevmek haktır! Seni özlüyorum çünkü özlenecek birisin. Herkes mutlu kavuşturamadık bir bizi. Gözüm üstünde çünkü gözlenecek gibisin. Ayrı ayrı özgürken biz asıl esir biziz. Seni diliyorum kesintisiz. Nasıl bir bahar sen nasıl bir esintisin? Nasıl güzel bir sesin tizi Taşıdığın nasıl bir kahramanlığın izi? Nasıl hayatta kaldın benden uzaklarda? Burada sensiz her adımda tuzaklar var. Acaba ne bekliyorsun uzaklardan Bende olmayan ne var ki o zatlarda? Güven mi? Ben kendime güveniyorum Dönmesin diye tutuyor dümeni kolum. Hiç şereflendirmedi dümeni yolun Sadece hislerime güveniyorum.