Kimsenin bilmediği bir yerdeyim;
Karanlığı çekiyorum içime.
Sözlerim kısık, Duygularım çığlık çığlık.
Vazgeçmek istiyorum, bırakmak istiyorum, bitmesini istiyorum artık bu engamenin, iç çekişlerin, çaresizliklerin...
Kanadı kırık kaldı düşlerim.
Yolunu bulamaz halde umutlarım.
Çığ gibi ani ve hızlı çöküşüm.
Zaman mı beni mağlup eden, yoksa ben miyim beni kör karanlıklara terkeden...
Bilemiyorum.
Ve bekliyorum...
Saliha🍀