Vali Sevik

Vali Sevik
@ValiSevik
‘Zaten eğer savaşmıyor olursak sabahları uyanmamız için bir sebep olmaz. Her gün ikinci bir şanstır.
kêm "eksik"
Sensiz geçen 1. Yıldönümü
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sadakat ve Sadık olmak
Yıllarını sevdiğine adayan biri varmış. kendisinden çok sevdiklerini düşünürmüş. Aylar yıllar geçer hala aynıymış, değişmezmiş değişmek istemezmiş. Bu yaptıklarını karşısındakilerden de beklemeyi istermiş. Çok düşünürmüş sevdiğini herşeyini unutmazmış. Zaman geçtikçe daha da düşünürmüş fakat birşey değişmezmiş. Hatıralar asla ölmez, bir yerlerde yeşerip durur. İnsan sevdiğinden karşılık bekler. önemli konularda bekler. çoğu şeyden beklemez, fakat sevgi,sadık ve saygı da her zaman bekler.
Kendinden ödün vermek
Ben ömrümü verdim ömrümü Ali bey ben hapise gittim yattığımda ömrümü verdim öyle konuşmayla olmaz bu işler.
Gulаmin gulаmin gulаmin Tu rihаnаmin Dozаmin dozаteye Tu negrî bese gulаmin