Yıllarını sevdiğine adayan biri varmış. kendisinden çok sevdiklerini düşünürmüş. Aylar yıllar geçer hala aynıymış, değişmezmiş değişmek istemezmiş.
Bu yaptıklarını karşısındakilerden de beklemeyi istermiş. Çok düşünürmüş sevdiğini herşeyini unutmazmış. Zaman geçtikçe daha da düşünürmüş fakat birşey değişmezmiş. Hatıralar asla ölmez, bir yerlerde yeşerip durur.
İnsan sevdiğinden karşılık bekler.
önemli konularda bekler. çoğu şeyden beklemez, fakat sevgi,sadık ve saygı da her zaman bekler.