Dünyada okadar çok izlenecek film, okunacak kitap, gezilecek yer var fakat insan, hayatı boyunca birçoğunu yapamayacağı için üzülüyor. Romalılar bunu “Ars longa, vita brevis” diyerek özetlemiş. Sanat uzun, hayat kısa...
“Sorarlarsa , ‘Ne iş yaptın bu dünyada?’ diye, rahatça cevap verebilirim yanıtını: Yanlız kaldım. Kalabildim! Altı milyar insanın arasında doğdum. Ve hiç birine çarpmadan geçtim aralarından...”