G’izo V’aroL

G’izo V’aroL
@Varolx59
Yola çık, yol açık.. İnstagram: varolx59
Zamanın da fayda etmediği zamanlar oluyor.🥀
Reklam
“Boğulmuşuz, kimse boğulmamızla ilgilenmemiş. Suyu bulandırmakla suçlanmışız.”
Bana yapılanı asla unutmam ama ölüm var diye hep affederim. Bu tamamen benim kalbimin güzelliği ile alakalı. Muhattaplarıyla cidden hiç alakası yok.
“Seni en çok kim sevdi ?” diye sorarlarsa, konu artık benden açılmasın.
Sıla’nın da dediği gibi, seviyorlar oturdukları yerden. Öyle sevilir mi cam çerçeve inecek, en az bir yerin kesilecek.
Reklam