Hüseyin ünal

Hüseyin ünal
@Vatan3444
Okumuk'tan maksat bilmek değil,olmaktır.
Bazı insanlar gerek yokken yanımızdalar, İhtiyacımız olduğunda ise uzakta. Kimi hayatımıza girdiğinde hayatımızı aydınlatır, kimisi ise çıktığında ...
Reklam
Bir şeyleri anlamak, gözlemlemek ve sonuçlara ulaşabilmek için insan önce kendi varlığını tanımlalıdır.
Üslup muhatabına göre şekil alır...
"Mutluluk yaşanmaz, hatırlanır. Ne hikmetse" Bu, böyledir. Yaşarken farkında olmayız genelde mutluluğun. Üstünden seneler geçer, bir anda burnumuzun direği sızlar ve şöyle deriz; "Vay be! Ne de güzel zamanlarmış. Hayat, mutlu olunan üç beş anıdır, insan ve anı biriktirin, hatırlamaya değer.
Gönlümüz Aynamızdır Gerçekten anlama dahil birşey öğrenmek istiyorsa ilk kendisine bakmalı... Kendisini tanımlaması çok kolay aslında, gözden ve dilinden ibarettir. Arayıp Gördüğü ve Dilden dökülenler kişinin değeri ortaya çıkar. Velhâsıl sözü yormadan; Yüreğin neredeyse, değerin okadardır. insan, gönülden ibarettir. Kişi dilin arkasındadır. Geri kalanı et ve kemiktir. İnsan oğlu anlam yükleyen anlam üreten bir canlıdır. etkileyen etkilen bir varlıktır.
Reklam