"Mutluluk yaşanmaz, hatırlanır. Ne hikmetse"
Bu, böyledir. Yaşarken farkında olmayız genelde mutluluğun.
Üstünden seneler geçer, bir anda burnumuzun direği sızlar ve şöyle deriz; "Vay be! Ne de güzel zamanlarmış.
Hayat, mutlu olunan üç beş anıdır, insan ve anı biriktirin, hatırlamaya değer.