"Dilde hata yapıp gönüllerde yaralar açmayalım. Kötü söz sahibini bağlar deyip iyiden ayrılmayalım. Kötünün seviyesine inip onu sevindirmeyelim. Üslubumuzu bozup esasımıza ve özümüze zarar vermeyelim.
Usulde hata yapmayalım ki esasta hataya mahkûm olmayalım..."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben" bilgisi, insanı benin ötesine götürür.
insan, "kendini" keşfettikçe "kendisinden" daha fazla bir şey olduğunu, büyük varlık dairesinin bir parçası olduğunu fark eder..
İnsanı artık içindeki asıl, öz, cevher ve hakikat üzerinden değil, ona dışarıdan eklenen arazlar, aygıtlar, kullanıcı adları, makam, algoritmalar üzerinden tanımlıyoruz..