Fasıla

Fasıla
@Verevine
Uyuyayım mı yani en sonunda bu da mı olsun
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hem hiçbir şey yapmayıp hem de keyif alacağım şeyleri yapmam mümkün mü
Bir şeyde ulaşılabilir bir vida varsa açılsın diyedir
Akrostiş yazıp neşelensek mi
Yarın kafeyi mesken tutsam biraz tatmin olur muyum acaba