Fasıla

Fasıla
@Verevine
Yarın her türlü 6.30 da kalkacağım diye açtım camı

Fasıla

@Verevine
·
Tam cam açık uyumalık havalar ama sabah 6.30’da alerjiyle uyanıyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saçma şeyleri mantıklı bulmak bizi biz yapmaz mı
Akrostiş
Dedim ya sanırım hata biraz da bende Ama yine de suyum olsa keşke Maalesef yarın pilav yapılamayacak Az biraz kahve yapmam lazım Ceplerini yokla su buharı kalmış olmalı Aynı marka damacana iadem var Nasıl özledim taze açılmış suyu Aaa üst katları iki kat daha ıslak
Arka arkaya çok şiir kitabı okudum başka bir şey okuyayım dedim kitabın ilk sayfasına şiir koymuşlar
Sucular keşke pazar günü de çalışsa diyordum da insanlar haftanın altı günü çalışıyor hep pazara denk getirmek de biraz benim suçum olabilir