Iria

Iria
@Versitac
❝The data collection is almost complete.❞
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Lord of the Mysteries
"Her on yılda derin uykuya giriyorum.Uyandığımda her şeyi unutmuş oluyorum fakat adım, zaten bildiğim şeyler ve kim olduğum bundan hariç.Sonra, tekrardan rüyalar başlıyor.Bazen bir kızım oluyor, benim yapmış olduğum salıncağı çok seviyor.Bazen bir efendi oluyorum, güzel bir eşim ve üç çocuğum oluyor.Ailemi en içten seviyorum fakat hep sonunda onlara zarar vermem ile bitiyor.Her rüyanın sonunda orayı tek başıma terk ediyorum.Demek onlar rüya değilmiş de benim kaderimin sayısız yeniden doğuşuna aitmiş.Sonradan belki ayrılığın acısı ruhuma kazınmış olduğu için ailenin sıcaklığını aramaz oldum.Kendi başıma yaşamaya başladım.Kaç hayat geçti sayamaz oldum." 𝘒ı𝘴𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘯ç, 𝘴𝘰𝘯𝘴𝘶𝘻 𝘺𝘢𝘭𝘯ı𝘻𝘭ık.𝘉𝘶 𝘶𝘻𝘶𝘯 𝘣𝘪𝘳 𝘩𝘢𝘺𝘢𝘵𝘢 𝘴𝘢𝘩𝘪𝘱 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘯ı𝘯 𝘣𝘦𝘥𝘦𝘭𝘪 𝘮𝘪?
Anime
Iria isimli okura yanıt verildi
Iria
@Prometheuz Tamamdır, teşekkür ederim 💫
Lord of the Mysteries
"Her on yılda derin uykuya giriyorum.Uyandığımda her şeyi unutmuş oluyorum fakat adım, zaten bildiğim şeyler ve kim olduğum bundan hariç.Sonra, tekrardan rüyalar başlıyor.Bazen bir kızım oluyor, benim yapmış olduğum salıncağı çok seviyor.Bazen bir efendi oluyorum, güzel bir eşim ve üç çocuğum oluyor.Ailemi en içten seviyorum fakat hep sonunda onlara zarar vermem ile bitiyor.Her rüyanın sonunda orayı tek başıma terk ediyorum.Demek onlar rüya değilmiş de benim kaderimin sayısız yeniden doğuşuna aitmiş.Sonradan belki ayrılığın acısı ruhuma kazınmış olduğu için ailenin sıcaklığını aramaz oldum.Kendi başıma yaşamaya başladım.Kaç hayat geçti sayamaz oldum." 𝘒ı𝘴𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘯ç, 𝘴𝘰𝘯𝘴𝘶𝘻 𝘺𝘢𝘭𝘯ı𝘻𝘭ık.𝘉𝘶 𝘶𝘻𝘶𝘯 𝘣𝘪𝘳 𝘩𝘢𝘺𝘢𝘵𝘢 𝘴𝘢𝘩𝘪𝘱 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘯ı𝘯 𝘣𝘦𝘥𝘦𝘭𝘪 𝘮𝘪?
Anime
Iria
Bir şey soracağım... Animeden sonra novelde hangi bölümden devam ediyor?