Vikohanımm

Vikohanımm
@Victoria_21
Kimseye iyi veya kötüdür demekte acele etmiyorum.Çünkü insanlar beni her zaman şaşırtmayı başarmışlardır. ~T.Eliot 삶의 어려움...
Kitap Tavsiyesi
Tek bir kitap tavsiye edecek olsaydınız..? Öyle bir kitap tavsiye edin ki hiç düşünmeden alayım, size teşekkür ederek okuyayım. Okuyunca da elbette isminizle paylaşayım. :)
Anket
Vikohanımm
Bir yudum su
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
2019’u tek kelimeylen özetleyin
Vikohanımm
Berbat
Herkes klavyedeki ilk emojiyi atsın bakalım kim ne kullanıyor ? Me:😜
Vikohanımm
😊
Eğer hayatının geri kalanında sadece "üç" şey yiyecek olsaydın (Allah korusun), bunlar hangileri olurdu?
Anket
Vikohanımm
Karam döner Biber dolması
Bugünlerde en sık kullandığınız kelime nedir?
Anket
Vikohanımm
salak sbbsbsbs takıntı olmuş