Vildan yıldırım

Vildan yıldırım
@Viildldan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yapmanız gereken bir işi, bir sorumluluğu ertesi güne bırakmayın. Leonardo Da Vinci"nin bu konuya değinen bir sözü hatırıma düşüyor. "Bir işin gittiğini görmeden ölmek istiyorsanız yarın deneyin çünkü yarın hiç bir zaman gelmeyecek" yarının zaten kendi yükü var. Sanki yarın bomboş bir gün mü? Bugün çalışmayacağım yarın çalışacağım. İyi de yarın Allah zaten bir sorumluluk verecek. Ertesi günün kendi içine zaten ağırlığı var"
Dostoyeski'nin çok güzel bir sözü var. Diyor ki "İnsan bir şeyi elde etmek için çabalar,o nu elde edince de bir kenara atar." Gercek değerini ise o nu kaybedince anlar
Can çıkmadıysa umut hâlâ vardır. Başarmak için hâlâ sebepler vardır...