Özümüzden, kendimizden, ailemizden feragat edip, kendimizi delicesine yırtıp parçaladığımız hayat, ya bunca şeye rağmen değmiyorsa... Yine de devam mı etmeliyiz?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
.كن نفسك، فالجميع قد تم أخذهم بالفعل
“Kendin ol, çünkü diğer herkes zaten alınmış (yani başkası olamazsın / herkesin bir sahibi var).”
İnsanların çoğu bu sözü romantik bir motivasyon gibi okur ama uygulamaz. Çünkü “kendin olmak” kolay değil. Kendi eksiklerinle yüzleşmek, başkalarına benzemeyi bırakmak ve sosyal onaydan vazgeçmek gerekir. Bu yüzden çoğu kişi kendisi olmak yerine kabul görmek için rol yapar.