Kübra

Kübra
@W_kbrd1
Onu kaybettikten sonra bu kadar uzun yaşamayı nasıl becerdin? Kadın çok sevdalandı. Adam da sevdi, belki. Lakin bilirsiniz,okyanus ile göl hiçbir zaman denk değildir. Kadının tükenişi bu yüzden...
Şems ne güzel demiş: "Gönül yıkana uyku haram olmalıydı, gönlü yıkılana değil."
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
~Lou Andreas salome~
Dünya sana hediye sunmaz,inan bana! Bir yaşam istiyorsan, çal onu!
İnsan ve Duygular
Cemal Süreya özetlemiş; Ne güzel adamlar var; seven, özleyen,bekleyen ihanet nedir bilmeyen, aşık olabilen. Ve birde kadınlar var, böyle adamlara hiç denk gelmeyen...
Aşk
"Beni senden başka seven varsa zahmet eder."
Şarkı sözü
Sizce de öyle değil mi?
Özdemir Asaf; "Ve aşk öyle haindir ki; Nerde imkânsız varsa gider onu sever."
Aşk