İkinci kıtasını ilkinden 22 yıl sonra yazmıştır.1.Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar. 2.Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni Gelme, artık neye yarar? Henüz 2. Kıtaya gelmedik kaldı 20 sene☺☺