Wade

Yarabbi 05.05
Ben herşeyi sana bıraktım. Sen beni bana bırakma yarabbi..
Reklam
Ne için yaşıyorsun
Ne için yaşıyorsun? “Bu dünya kısa bir imtihan yeri, her şeyin peşinde koşarken yaratılış amacımızı unutmamak gerek. Geldiğimiz gibi gidiyoruz, geride sadece Allah rızası için yaptıklarımız kalacak...
05.05
Yarabbim gören sensin bilen sensin senden başka gidecek derdimi anlatacak beni anlayacak kimse yok yarabbim sen senin sevdiklerin kullarına bizleri sevdir sevmediğin kulları bizden uzak eyle senden başkasına muhtaç eyleme.. Hayırlı Nurlu sabahlar.
İkinci kıtasını ilkinden 22 yıl sonra yazmıştır
İkinci kıtasını ilkinden 22 yıl sonra yazmıştır.1.Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar. 2.Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni Gelme, artık neye yarar? Henüz 2. Kıtaya gelmedik kaldı 20 sene☺☺
Radyo 7
Her ne kadar Talha Bora öge olmasada Radyo 7 candır. 😉😉
Reklam