Korkmamanın tek yolu, inanmaktı. Eğer alacak nefesin varsa, zaten ölmezdin; yok sayılı nefesin bittiyse bunun için illa bir çatışmaya girmeye gerek yoktu, her an her yerde ölebilirdin.
Mesele, iki dünya arasında kalmaktı. Mesele, bitip tükenmeyen beklemelerdi. Mesele, bizim mesleğimizin getirdiği imkansızlıklardı. Mesele, aslında sevip de kavuşamamaktı...