Kübra durmuş

Günaydın
Reklam
Sana dargınım Kırgınım sana Kızgınım Haksızlık, vefasızlık bu Bu her şeyi inkar eden duygu Ne acı Yazık Kadınım söyle sen mutlu oldun mu Bu deli adamı unuttun mu Sevdin mi gerçekten ah seviştin mi Söyle onları da öptün mü Hiç üzülmedin mi Düşünmedin mi hâlimi Hiç mi sızlamadı için Bir tek iz bile yok mu benden Ne acı Yazık
Müzik
Unut onu gitsin off offff
Uyumayanlar🙋‍♀️
Hayırlı geceler
Reklam