Vedat ÖZGENÇ

.. Kapat kapı ve pencereleri.. dilimin perdeleri çekli.. suspus olsun gecem.. gidenlere eyvallah kalan sağlara derinden merhaba..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geri dönülmez akşamın ufkundan dönüyoruz Azizim.. 🤲
Şiir bitti...
Tövbe ettikten sonra tekrar günaha girmekten.. TövbeKolik olmaktan sana ancak sana sağınırım..dünyayı isteyene ahiretimi bana hayırlı kıl Allahım..🤲
"Dilleri ile insan yaralayanları İbadetleri temizleyemez "...