Weysi TasH

Weysi TasH
@Weysitash03
𝟎𝟑.𝟎𝟑 𝓑ı𝓻𝓪𝓴 𝓭𝓪ğı𝓷ı𝓴 𝓴𝓪𝓵𝓼ı𝓷.
"uçurumlar var diyorum, insanla insan arasında, kendiyle kendi arasında."
Reklam
"İyiler kaybetmez, kaybedilir."
"İnsan aklındakilerle gündüzleri, yüreğindekiyle geceleri uğraşıyormuş."
"Niçin mi fikir değiştiriyorum? Çünkü ben fikirlerimin sahibiyim; kölesi değil!"
"Yaşayalım artık şu güzel günleri"
Reklam