O zaman, birileri bizden sevgi beklediğinde başımızı kaç kez başka yere çevirmiş olduğumuzu kendimize soralım. Birine yaklaşıp ona kendisini sevdiğimizi itiraf etmekten kaç kez korktuk. 
“Bizim sevgiye ihtiyacımız var. Sevgi yemek, içmek ve uyumak kadar insan doğasının bir parçasıdır. Kimi zaman, bir günbatımının karşısında tek başımıza oturup düşündüğümüz olur: Mademki kimseyle paylaşamayacağım, bu güzelliğin hiçbir önemi yok.”