"Kadın olmak! Kadın olduğun için ayrıştırılmak! Erkeklerin bunu kendilerine hak bilmesi! Hatta bazı hemcinslerimizin de bu görüşe katılması. Kadın yapamaz, kadın gülemez, kadın dediğin evinde oturur çocuğuna bakar, kadın eşinden izin almadan kafasını pencereden çıkaramaz, orada çalışamaz, burada bulunamaz. Hatta okuyamaz. Hastaysa erkek doktor bile muayene edemez! Ve eğer bir erkek yaşamamasını istiyorsa yaşayamaz bile! Bu korkunç sistem yıllardır dönmeye devam ediyor, başa çıkamıyoruz ve kayboluyoruz. Sana düşen de istediği işte çalışamaz kısmı oldu maalesef ki! O kadar sinirli ve o kadar doluyum ki Beren. Senin adına, kendi adıma... Bu istismara maruz kalan tüm kadınlar için üzgünüm.