Sanırım lise zamanlarında bir arkadasımın övgüsü üzerine okumuştum. Tarih, tarihi olaylar yada insalık tarihindeki önemli reform, savaş ve topluluklar hep ilgi çekiciydi benim için. O yüzden bu kitabı da keyifli ve akıcı bir şekilde bitirmiştim.
Spoiler vermek istemem o yüzden yüzeysel olarak şöyle yorumlayabilirim ; eski zamanlardaki destansı bir türk hikayesini ve yaşananları ele alıyordu. Kımız kelimesini ilk duyduğum ve öğrendiğim kitaptır :)