Neden yorum yapamıyorum ?
Kitap etkinliklerine katılamıyorum ve başlangıç için güzel olurdu.
Bazı okurlar da mesajları kapatmış.
Biri yardımcı olabilir mi?
Neden yorum yapamıyorum ?
Kitap etkinliklerine katılamıyorum ve başlangıç için güzel olurdu.
Bazı okurlar da mesajları kapatmış.
Biri yardımcı olabilir mi?