Hangi İslam .
Hangi din.
Ben Arjantinde doğmuş biriyim. Ben neden sorumlu olmayayim ki.
Bir düşün bir sınav yapıyorsun ve bir grubu sınava dahil ediyorsun diğer gruba da hey size sınav kağıdı yetmedi siz direk başarılı olarak değerlidirileceksiniz diyorum . Bu sizin verdiğiniz önermeye göre böyle . Dünya nüfusuna bakacak olursak bu sayı epey fazla . O zaman insan şunu diyebilir o insanlar direk Cennete gidecekse neden yaratıldı sınava girmiyor ve herhangi birşeyden sorumlu tutulmuş değiller.