Bugün ehli sünnet Vel cemaat namazında niyazinda bir abi dedi ki biz ne yaparsak yapalım yaptığımız şeyleri biz yapmıyoruz bize o şeyleri yaptıran bir kuvvet var. Yani abi kısacası ben şimdi bir adam öldürsem bunu ben yapmamış mı okuyorum dedim evet sana bu yaptıran güç ve kuvvet Allah'tır. Yani senin kaderinde bu yazdığı için sen onu yapmak zorundasin dedi ben şok oldum yahu bu nasıl bir anlayış bu nasıl bir takdiri ilahi . İyice zivanadan çıktık.