Utku

Bi kitap olsaydin önsözüne şunları yazardim : "okumayin okudukça bağlaniosunuz "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tıp okumanın ne kârı var , sana olan hastaligima care bulamadikça..
Giderken şey deseydin keşke : " hiç sevmedim seni "
Zaman mekan güzel kavramlar iyi hoşta içinde olmadiktan sonra ne anlami var
Okumadiklarimi , okuduklarima tercih ederim.