mizgin

@Xweza_·
·
sabitlendi
"Kaybettiğim herşeyin sonunda kendimi kazandım. Muhteşemdi."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendimi dinlerken ben bile kendim hakkımda yanılırken, hatta bazen ne demek istediğimi anlayamazken, başkaları beni anlamaktan ne kadar uzaktır kim bilir..."
İnsan, uzaklara özgü bir varlıktır, hep kendinden başka yerdedir. Dünyanın hiçbir köşesi yok ki insan güvenle ben buyum diyebilsin."
"Kendime yalan söylemeye başladığımdan beri, kimseye inanmıyorum."
"Mesela ben çok gülerdim, çok konuşur, saatlerce aynı konudan bahsedebilirdim. Ama bir şeyler oldu sonra, gerçi bir şeyler hep oluyordu ama ben geç farkettim işte. Bazı konuları aşamadım, bazı şarkıları susturamadım, bazı cümleleri unutamadım ve kalbimi yaşanmışlıklardan arındıramadım. Birileri uzun uzun bir şeyler anlatıp durdu ama cevap veremedim hiçbirine.."