mizgin

Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilirmiyim ....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aklımın içinde adım atacak yer yoktu. Uyuyamıyordum."
"ben az konuşan çok yorulan biriyim şarabı helvayla içmeyi severim hiç namaz kılmadım şimdiye kadar annemi ve allahı da çok severim annem de allahı çok sever biz bütün aile zaten biraz allahı da kedileri çok severiz"
"insanlık, kurtuluşunu utancında bulacak!"
"Ve bazıları bırakır hissetmeyi Ve kendine acımayı. Duyarsızlık en iyi ilaçtır Bombaların tacizine ve şokuna karşı, Ve Talihin tuhaf aritmetiği Daha kolaydır yenilgiyi hesaplamaktan. Katledilenlerin hesabı tutulmaz olur artık."