"ben az konuşan çok yorulan biriyim şarabı helvayla içmeyi severim hiç namaz kılmadım şimdiye kadar annemi ve allahı da çok severim annem de allahı çok sever biz bütün aile zaten biraz allahı da kedileri çok severiz"
"Ve bazıları bırakır hissetmeyi
Ve kendine acımayı.
Duyarsızlık en iyi ilaçtır
Bombaların tacizine ve şokuna karşı,
Ve Talihin tuhaf aritmetiği
Daha kolaydır yenilgiyi hesaplamaktan.
Katledilenlerin hesabı tutulmaz olur artık."