Serkan

Serkan
@XxPrensXx
Serkan Ben Pp Ve Kp Real =)
Sana Yanığım Ama... Bu Ateşi Harlama..... 🎶🎶
Reklam
Kar taneleri gibi yaşıyoruz şu sıra, birbirimize değmeden. Ayrı ayrı eriyerek! ❄❄
Ayrı kalmak çok kötü bi şeydir. Özlüyor mu, unutuyor mu bilemezsin.
Oyun bitti! Sevildiğini gördün, şimdi unutulduğunu izle.
Birini kaybetmek istiyorsanız onu çok sevin yeter.
Reklam