Sen yokken de atıyorsa kalbim....
Atmasın öyle dursun isterim...
Gel beni kendinden mahrum etme ne olur...
Bu hayat sen yoksan, zehir olur...
Duy beni duy ne olur...
Dön bana dön ne olur....
Aşk dediğin elbet bir yol bulur.....
Olmayacak bir hayale kaptırdım kendimi...🥀
Sonra kuşkular sardı bedenimi....🥀
Kocaman bir aşkın içinde kayboldum ......🥀
Bulamam yolumu sen olmayınca ......