"Normal olmak kişiye özgü, algıya özgü, yaşantıya özgü ve evet dostum sana özel bir durum. Kendini normal olarak tanımlıyorsan bırak anormal gördüklerin düşünsün. Malum sen ne yaparsan yap, ne kadar normal olduğunu söylersen söyle, insanların algısına ters düştüğün her an, hayat senin tasa elin olur! "
Mert Karacan