Dünya hayatında yapmak istediklerinizi tam da istediğiniz gibi yapamaya bilirsiniz.
Bazen hiç yapamaya da bilirsiniz.
Ama bu insanı nefsine yenik düşürmemeli,
Bazen tanıdıkarınızı bazen de malınızı kaybede bilirsiniz.
Ama bu demek olmasın ki nefsimize yenik düşüp isyan edelim.
Hayata ne için geldiğini bilirse ancak sabreder ve sükunetle yaklaşmasını bilir insan.