Yaratmaya kadir olan Allah, öldürmeye de kadir'dir. Hayatı var etmeye kadir ise; yok etmeyede kadir olandır. Ben kimim ki varoluşun muhteşemliğini saçmalıklarla saptırmaya çalışayım. Ölü hücrelerden oluşup can bulan bu bedenin bilgisi bende midir ki; bunu
Şursuzca sorgulayayım, ben ki; yapacağı hatalardan dolayı aciz kalmış, dünyanın çelimsiz insanları tarafından dünyanın kötü emellerine alet edilmeye çalışılmış bir insandan başka sı değilim.
Mutluluğa aç olan yaşantımızı sahte imajlarla doldurmaktan başka ne yapıyoruz ki!
Menfaati mutluluk zanneden bir topluluğun iyilikten bahsetmesi ne garip değil mi?
Allah'tan başka herkese göre yaşıyorsunuz, parti, Devlet, ideoloji, makam,
Hayatınızda Allah hariç herkes söz sahibi, başınız sıkışınca da ilk iş Allah'a koşuyorsunuz,
Ne yüzsüz insanlarsınız ..