Yaratmaya kadir olan Allah, öldürmeye de kadir'dir. Hayatı var etmeye kadir ise; yok etmeyede kadir olandır. Ben kimim ki varoluşun muhteşemliğini saçmalıklarla saptırmaya çalışayım. Ölü hücrelerden oluşup can bulan bu bedenin bilgisi bende midir ki; bunu
Şursuzca sorgulayayım, ben ki; yapacağı hatalardan dolayı aciz kalmış, dünyanın çelimsiz insanları tarafından dünyanın kötü emellerine alet edilmeye çalışılmış bir insandan başka sı değilim.
Gerçeklerden yüz çevirerek sonuç elde edilecek amaç, yanlış bir amaç olmuş olacaktır.
Doğru bir karara ancak doğrularla gidilebilir.
Yanlışla doğruyu aramak saçma olmaz mı?
Bedenin tatmin olduğu ve bu beden için yarınların ne getireceğini bilmediğimiz bu dünya ya bedenimizi sunup gideceğiz.
Peki ya içimde ki ben ne olacak?