Küçükken büyümek isterdim, şimdi kocaman adamlar hitabı vardır ya, evet aynen öyle olmuştuk. Bazen çok mu hızlı büyüyoruz diye korkularımızda olmuştu. Şimdi ise çocuk olmak istiyorum ama olamıyorum, çocukluktan ve saflıktan biraz daha zarar ediyordum hergün.
hayatın gerçeği buydu aslında, hergün birşeyleri kaybetmekle geçiyor aslında, kazanılan tek şey para zannedilse de onu da zamanı geldimi' tümüyle bırakıp gidiyorsun.
Yada hiç zannetmediğin bir şekilde o seni bırakıp gidiyor.