Size bir sır vereyim;
Einstein : "İnsanlar, ağzından çıkan cümlelerin, beyninden çıkan düşüncelerin, bütün evreni dolaşıp tekrar kendine geri döndüğünü bilse, eminim çok daha dikkatli olurdu.” derken;
Yaratıcının bizi duyduğunu, yeri ve zamanı geldiğinde bize cevap vereceğini anladığını ifade ediyordu aslında,.