Yağmur

Yağmur
@Yagmur1213
Çünkü her tarafı gece olan bi kadını ışıkları kapatarak korkutamazsın...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şimdi elimle belini kavrasam kendime doğru çekip, Seni Seviyorum desem ve avuçların içini öpsem ne yapabilirsin be Adammm...!!
Sen bana öyle bir geldin ki, bana kimse daha önce böyle gelmemişti. Sana sarıldığım gün 'Kalbim hâlâ yerinde mi?' diye kontrol etmiştim.
Çok dayanırım, savaşırım. Öyle çok savaşırım ki vazgeçemeyeceğime inanırsınız. Ama bir gün gelir karşıma otursanız, ağlasanız, bağırıp çağırsanız duymam. Kahve uzatsanız görmem, kalkıp çarpsam yanmam, acınızı bile duymam. Ben komple silerim, kafamdan yeryüzünden gözümün önünden silerim.
Anlayış göstermek yerine kapıyı gösterin, daha değerli olursunuz.😉