Şiiit sesiz olun bakıyım. 5 yaşındaki oğlumun efsane masalına hos geldiniz..
Oğlum masal anlatıyor.
Uzak ormanının birinde bir jaguar yaşarmış. Onunda iki arkadaşı varmış. Biri aslan biri çita. Jaguardan kek istemişler (aksam yaptım muftakda aklı onda:=) neyse jaguarda demiş ki annem uyusun buluşup yiyelim onlar gitmiş uyumaya masalda bitti hadi uyu anneciğim cok yoruldun:=)