Aramızdan bir arkadaşımızın dahiyane bir fikri var. Hepimiz bimden alışveriş yapan insanlar olduğumuz için sizli bizli konuşmak yapmacık oluyormuş. O yüzden şimdi bizler onun gibi düşünenlere önce sen sonra kanka daha sonra canım ve mutlu son demez isek kibirli Oluyoruz. Sizleri düşünmeye davet ediyorum bay Egoist:=))