Aşkın gözü körmüş derler ya ….evet gerçekten kördür, görmek istediklerini bile gösteremez sana.. inanmak istediklerin hatta bildiklerin bile sana doğru gelmez çoğu zaman.
kadınları anlamaya çalışın ….Çünkü bir kadını Anlamamak diye bir şey yok. Bir kadın kendini anlatıyor zaten, bir kadını anlamıyorsan dinlemiyorsun demektir.