Kapattım kardeşim

Kapattım kardeşim
@Yasobal1
Dilimizde duası olmayanların yanımızda yeri yoktur. Ölmüştür, öldürülmüştür, öldürmüşüzdür.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belaya atlar giderim Ahmet Kaya'
Benim normal olmam anormal
Gelmesin isterim tenine zarar...
Müzik