Orhan Doğan

Orhan Doğan
@Yazar52
ORDU
Yıldız Kenter'in dediği gibi: ''Hatalı olduğunu anlayan bir insanın bunu telafi etme çabasını gördüğümde özür beklemem, bu bana özürden daha samimi gelir, bana samimiyet yeter."
Reklam
Kendimden kaçıyorum bazen , aklımın odalarında kaybolmuşçasına.
Kaçmak sana şifa olmaz. Bütün şifalar yüzleşmekledir.
İnsan dediğin yüreğiyle, inceliğiyle insan olmalı. Yaşar Kemal
Eskiden birilerine zaman ayırıp, “bak sen böyle düşünüyorsun ama gerçeği böyle” diyordum. Göremediğini göstermeye çalışıyordum. O kadar boş bir çabaymış ki. İnsan gerçeği sadece işine göre algılama kapasitesine sahip. İnsanlara kendi yalanlarıyla mutluluklar.
Reklam