Fatma yazar

Fatma yazar
@Yazarfatma
Şu yaşa geldim içim de bir çocuk, hala sevgiler bekliyor sürekli..
Şerefsizlikte bir karakter meselesi tabi
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Açık sözlü olmak iyidir iyi. En kötü ihtimalle sonradan kaybedeceklerini en başta kaybedersin. ~
Ne iş yaparsın sen dedi. Hamalım dedim. Nasıl yani dedi. Elimden tutmasını bilenin, yüreğini taşırım dedim. ~
O zaman geceniz hayr ola✋