Bugün tw da birşey okudum
"Bedua etmiyorum ama Allah beni sana özletirsin"
Sevdiği insana kiyamayip ama onun yokluğunu hissetmesini istemesi kadar acı bu hayat...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa
Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde
Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa
Bil ki seni düşünüyorum.