Bu ülkede adalet yok Sadece parası olanda çalışan bir sistem var paran varsa düdüğünü örttürürsün kendi istediğini yaparsın yaptırırsın senin yerine birini Hapise girer ya da o dava düşer Ama eğer ki paran yoksa senin ne kadar acı çektiğin değer verdiğin insanın ölmesi falan hiç umurlarında değil ne zaman düzelir düzelir mi ki hiç sanmıyorum düzeleceğini Çünkü Gün geçtikçe daha kötüleri oluyor çünkü hiçbir ceza yaptırımı yok
Bu ülkede yapılan hiçbir şeyin cezası Yok ya Ama hiçbir günahın olmasın Seni alırlar acaba suçlu ve suçlu ayırt edemiyorlar Ben anlamadım adam öldürenler dışarıda vatanını korumak için konuşan insanlar içeride ben anlamıyorum ya