O kadar çocuk öldü hiç kimsenin umurunda değil bunun için herhangi bir şey yapmayı kimse planlamıyor önlemeye çalışılmıyor ceza gerektiği gibi verilmiyor ama devamsızlık için para alacaksınız öyle mi Peki ölen çocuklar için kim ceza alacak
Doğru olup olmadığı konusu hakkında pek bir bilgim yok Eğer ki Doğruysa çok kötü olan bir karardan bahsedeceğim Eğer okula gidilmezse velilerden para cezası kesilecekmiş Hatta bir yerde de Hapise kadar gidebilir yazıyordu onu ne kadar doğru bilmiyorum Peki bu çocukları okula giderken başlarına bir şey gelirse kim cezasını çekecek veliler kimi hesap soracak sorduğu kişiler taşın altına elini koyacak mı hapis yatacak mı cezasını çekecek mi çocuk öldükten sonra Peki bunların bile önemi var mı her şey paraya Getiriyorlar